Informacje w związku z COVID-19

Bezpieczeństwo Klientów oraz pracowników salonów i serwisów Volkswagena jest dla nas priorytetem. Przygotowaliśmy więc rozwiązania mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa, przy zachowaniu maksymalnego komfortu.


Na naszej stronie internetowej będziemy przedstawiać wszelkie zaktualizowane informacje.

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  • Czy nasz Autoryzowany Serwis Volkswagena pozostaje otwarty?

Tak, jednak w celu uzyskania dokładnych informacji na temat godzin otwarcia czy działań prewencyjnych, prosimy o bezpośredni kontakt.

  • Jakie środki bezpieczeństwa w świetle aktualnej sytuacji podjęliśmy?

Zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz pracowników w salonach i serwisach ma dla nas najwyższy priorytet. Dokładamy wszelkich starań by ograniczyć ryzyko związane z rozprzestrzenianiem się wirusa. W celu uzyskania dokładnych informacji na temat działań prewencyjnych podejmowanych przez poszczególne stacje, prosimy o bezpośredni kontakt.

  • Czy mogę zgłosić awarię, nie przyjeżdżając do serwisu?

Zgłoszenia usterki można dokonać za pośrednictwem telefonu, e-maila lub formularza kontaktowego. Należy wówczas przekazać niezbędny zakres danych obejmujący:


-numer nadwozia samochodu, w którym stwierdzono awarię,

-datę wystąpienia awarii,

-przebieg samochodu w chwili wystąpienia awarii,

-opis awarii / niesprawności,

-jeżeli jest taka możliwość, zdjęcie lub nagranie prezentujące awarię / niesprawność.


Jeżeli kontakt nie będzie możliwy (np. z powodu czasowego zawieszenia działalności z powodu epidemii) wówczas mają Państwo możliwość zgłoszenia awarii pocztą elektroniczną wysłaną na nasz adres e-mail lub poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na naszej stronie.

  • Jakie zastosowaliśmy środki bezpieczeństwa?

Każdego dnia dbamy, by środki bezpieczeństwa były utrzymane na najwyższym poziomie. Obecnie nasi pracownicy stosują specjalne, rygorystyczne procedury, rozszerzone o regularną i skrupulatną dezynfekcję tych stref, z których korzystają klienci. Wyznaczono specjalne punkty, w których klienci mogą skorzystać z płynów dezynfekujących.

Obecne są taśmy sugerujące zachowanie dystansu, np. w oczekiwaniu na doradcę. W strefie oczekiwania na samochód w serwisie miejsca zostały tak rozstawione, aby między Państwem a innymi klientami był zachowany zalecany dystans. Nasi pracownicy korzystają ze środków ochrony osobistej i starają się, by proces obsługi odbywał się bezdotykowo, w wymaganej odległości od klientów. Oferujemy możliwość płatności kartą. Wszystko w celu ograniczenia kontaktu klienta z obsługą.


Szczegółowych informacji udziela obsługa naszego Autoryzowanego Serwisu VW.


Przyjęcie do serwisu i późniejszy odbiór auta także uległy usprawnieniu: zarówno przed jak i po wykonanej usłudze, doradca ma możliwość omówić z klientem telefonicznie szczegółowy zakres zlecanych / wykonanych prac, a w razie pytań posłuży wyjaśnieniami. Pracownik Autoryzowanego Serwisu Volkswagena kontaktuje się także z klientem telefonicznie w przypadku wykrycia potencjalnych dodatkowych prac w samochodzie. Na życzenie klient otrzymać może film, obrazujący ich uzasadnienie.


Specjalne środki bezpieczeństwa dotyczą też zabezpieczenia auta: po przyjęciu samochodu do Autoryzowanego Serwisu Volkswagena, zabezpieczana jest folią dźwignia zmiany biegów oraz kierownica. Dodatkowo części te wraz z kluczem podlegają dezynfekcji przed wydaniem samochodu.

Formularz kontaktowy

Zostaw swoje dane. Oddzwonimy, aby umówić Twoją wizytę w serwisie.

Jak nas znaleźć?

Auto Hańcza

ul. Wojska Polskiego 110 d
16-400 Suwałki

Serwis Mechaniczny

  • Poniedziałek:8:00 - 16:00
  • Wtorek:8:00 - 16:00
  • Środa:8:00 - 16:00
  • Czwartek:8:00 - 16:00
  • Piątek:8:00 - 16:00
  • Sobota:Nieczynne
  • Niedziela:Nieczynne